1. ODRŽIVOST

    ODRŽIVOST

     

    Maricom tourist service posluje u skladu s načelima održivog poslovanja.

     

    Misija održivosti

    Naša misija održivog razvoja je pridonijeti održivom razvoju turizma i društvene zajednice otoka Paga prilagodbom svoje poslovne politike i aktivnostima usmjerenim na smanjivanje negativnog ekološkog, sociološkog i ekonomskog utjecaja našeg poslovanja. Potičemo podizanje svijesti naših zaposlenika i lokalnih pružatelja usluga o važnosti održivog poslovanja te nastojimo motivirati naše goste na održivo turističko ponašanje.

    Vizija održivosti

    Naša vizija održivog razvoja je dugoročno financijski pozitivno poslovanje sa saznanjem da ne ugrožavamo mogućnost poslovanja generacijama koje dolaze.

     

    POLITIKA ODRŽIVOSTI

    U Maricom-u održivost je strateško opredjeljenje i vodeća je smjernica u svakodnevnom radu cjelokupne agencije.

    Temeljni cilj Politike održivosti je zadovoljiti današnje potrebe agencije bez  ugrožavanja mogućnosti zadovoljenja tih potreba u budućnosti. Vodeći se time, Maricom svakodnevno i u svim poslovnim planovima teži ka smanjivanju otpada i štetnog utjecaja na okoliš.

    Maricom vodi brigu o svim dionicima uključenim u poslovanje agencije i potiče ih na održivo poslovanje. Zdravlje i sigurnost zaposlenika stavlja u prvi plan. Nastoji zapošljavati lokalno stanovništvo i surađivati sa svim lokalnim pružateljima usluga. Posredovanjem u turizmu, Maricom pomaže otočnom stanovništvu u povratu njihova ulaganja u nekretnine te im na taj način olakšava egzistenciju i pridonosi njihovom ostanku na otoku. Uvođenjem načela društveno odgovornog poslovanja i u suradnji s ostalim dionicima, Maricom pridonosi razvoju lokalne zajednice uz očuvanje njenog bogatog prirodnog i kulturnog nasljeđa.

    Najvažniji ciljevi održivosti Maricom-a su:

    • kontinuirano procjenjivati ekološki, sociološki i ekonomski utjecaj našeg poslovanja na destinaciju;
    • educirati i osvještavati zaposlenike o važnosti održivog poslovanja;
    • poticati održivo poslovanje partnera i dobavljača;
    • poticati goste na održivo turističko ponašanje u destinaciji;
    • kontinuirano raditi na smanjenu štetnih utjecaja na okoliš;
    • kontinuirano raditi na smanjenju potrošnje energije, vode i ostalih resursa.