Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora između turističke agencije Maricom tourist service koja djeluje u sklopu tvrtke Maricom d.o.o. (dalje Maricom) i gosta koji prihvaća odabranu turističku uslugu. Ugovaranjem usluge gost potvrđuje da se upoznao sa ovim općim uvjetima i da će ih se u potpunosti pridržavati. Ugovaranjem usluge sve što je navedeno u ovim općim uvjetima postaje pravna obveza za gosta i za Maricom.
Maricom obavlja usluge u svoje ime pri čemu za jedinstvenu uslugu koju pruža putniku koristi isporuke dobara i usluge drugih poreznih obveznika, a koristi i vlastita dobra i usluge. Za dio isporuka dobara i usluge drugih poreznih obveznika primjenjuje Posebni postupak oporezivanja (Čl. 91. Zakona o PDV-u), a za dio gdje koristi vlastita dobra i usluge primjenjuje redovni postupak oporezivanja.
Napominjemo da se standardi usluga i smještaja razlikuju od zemlje do zemlje i međusobno nisu usporedivi. Apartmani, hoteli ili drugi objekti koje Maricom nudi, opisani su prema službenoj kategorizaciji nadležnog tijela i na temelju informacija dobivenih od davatelja usluge. Davatelj usluge daje ovlaštenje Maricom-u da u njegovo ime ugovara rezervacije s gostima. Davatelj usluge smještaja garantira da će gosta primiti u čistu smještajnu jedinicu te da će osigurati promjenu posteljine nakon svakih sedam dana. Ukoliko gost nije izričito ugovorio smještajnu jedinicu posebnih karakteristika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu smještajnu jedinicu u skladu sa specifikacijama u njegovom Voucheru. Ulazak u smještajnu jedinicu je moguć nakon 13 sati na dan početka korištenja usluge, a ista se mora napustiti do 10 sati na dan završetka korištenja usluge. Za kasnije individualne dolaske u smještajne objekte (iza 20 sati) potrebno je prethodno, najmanje jedan dan prije polaska na put, o tome obavijestiti Maricom. U protivnom, ako gost ne stigne u rezervirani smještaj do ponoći i ne obavijesti Maricom o kašnjenju, rezervacija se smatra otkazanom te se obračunavaju otkazni troškovi.
Cijena za svaku smještajnu jedinicu navedena je u cjeniku prikazanom na dnu prezentacijske stranice konkretne smještajne jedinice. Cijena se odnosi na navedenu uslugu (noćenje, noćenje, s doručkom, polupansion i sl.) i u pravilu vrijedi za boravak od 7 i više noćenja. Ukoliko je omogućen boravak kraći od 4 noćenja, cijena se uvećava za 30% iznosa. U cijenu je uključena naknada za agencijsku uslugu pronalaženja smještaja, savjetovanja, davanja informacija, rezerviranja, asistencije u destinaciji i sl.. pa navedene cijene ne moraju odgovarati cijenama objavljenim u objektu gdje gost boravi te eventualna razlika u cijeni ne može biti predmet prigovora. Neke usluge gost plaća izravno davatelju usluge te eventualne prigovore na te usluge podnosi izravno davatelju usluge. Maricom zadržava pravo promjene cijena. Gostima koji su već uplatili akontaciju ili cjelokupni iznos, Maricom garantira uslugu po dogovorenim cijenama. Ako je za korištenje smještajne jedinice potrebno položiti depozit u gotovini, gost će depozit uručiti davatelju usluge uz obostrano potpisivanje Potvrde o depozitu. Depozit služi kao garancija davatelju usluge da gost u korištenoj smještajnoj jedinici neće počiniti štetu. Po završetku korištenja usluge, depozit će u cijelosti biti vraćen gostu nakon što davatelj usluge utvrdi da gost predaje smještajnu jedinicu u stanju u kojem je jedinicu i preuzeo. Povrat depozita izvršit će se uz obostrano potpisivanje Potvrde o depozitu. Gost je dužan platiti boravišnu pristojbu koja iznosi od 8,00 kn po odrasloj osobi i danu, a djeca od 12-18 godina plaćaju 50%. Ako boravišna pristojba kod nekih objekata nije posebno navedena, znači da je već uključena u cijenu smještaja. Ako je navedena cijena prijave (registracije) gosta, ona se plaća jednokratno i za svaku osobu.
Maricom stavlja na raspolaganje gostu odgovarajući promidžbeni materijal ili program u tiskanom ili elektronskom obliku, predočuje mu sve relevantne informacije u svezi s uslugom, te mu predaje ili upućuje na opće uvjete koji su sastavni dio ovoga ugovora. Prilikom rezervacije gost je dužan dati sve podatke koje zahtjeva postupak rezervacije. Rezervacija je valjana uplatom gosta, svaka druga potvrda usmena ili pismena ne vrijedi kao rezervacija.
Maricom od gosta prima upite za uslugu smještaja putem e-maila, telefona, faxa ili osobno u poslovnici Maricom-a te provjerava i javlja gostu informacije o raspoloživosti usluge. Ako gost želi, Maricom za gosta rezervira određenu uslugu u određenom terminu. Gost nakon potvrde rezervacije, dobiva upute i rok za uplatu ovisno o vrsti smještaja i modelu plaćanja usluge:
Model 1) minimalno 30% iznosa rezervirane usluge po odobrenom upitu na račun agencije, a preostali iznos rezervirane usluge smještaja plaća se direktno na dan dolaska u agenciji;
Model 2) 100% iznosa rezervirane usluge smještaja po odobrenom upitu na račun agencije ukoliko gost tako želi te ukoliko je iznos rezervirane usluge manji od 400 €.
Minimalno 30% iznosa rezervirane usluge je akontacija i uplaćuje se kao garancija da će gost rezerviranu uslugu koristiti te u slučaju otkaza ili nedolaska gosta u smještaj, zadržava se kao naknada štete. Uplatom tog iznosa, gost potvrđuje da je upoznat sa svim opisima smještajne jedinice i uvjetima rezervacije. Gost uplaćuje akontaciju (30% ili više) samovoljno i ne potražuje kamatu za plaćanje unaprijed. Ukoliko gost ne uplati minimalno 30% iznosa rezervirane usluge u zadanom roku, smatrat će se da je odustao od rezervacije. Da bi se obavio postupak rezervacije, gost je dužan dati svoje točne podatke. Za rezervacije i transakcije izvršene preko stranice www.pag-tourist-service.hr, gost prihvaća potpunu odgovornost. Sve troškove transfera novca odnosno bankarskih naknada snosi gost. Po primitku akontacije, Maricom će e-mailom ili faxom gostu poslati Voucher sa svim podacima o rezervaciji, a po primitku uplate cijelog iznosa, gost će dobiti Račun. Ako do početka korištenja rezervirane usluge ima manje od 14 dana, gost je dužan e-mailom ili faxom dostaviti dokaz o izvršenoj uplati Maricom-u.
Ukoliko gost želi promijeniti rezerviranu uslugu u određenom objektu kao npr. promijeniti broj ili dob korisnika usluge, termin usluge, tip usluge itd., Maricom će utvrditi mogućnost s davateljem usluge te eventualne promjene iznosa usluge predočiti gostu.
Ukoliko gost želi otkazati uplaćenu rezervaciju, vrijede sljedeći otkazni troškovi:
30% iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže do 30 dana prije početka usluge;
50% iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže od 29 do 15 dana prije početka usluge;
80% iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže od 14 do 7 dana prije početka usluge;
100 % iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže od 6 dana do dana početka usluge kao i ako se gost ne pojavi na dan početka usluge ili otkaže uslugu nakon započetog korištenja usluge.
Promjena rezervirane smještajne jedinice za smještajnu jedinicu drugog davatelja usluge smatra se otkazom rezervirane usluge smještaja i u tom slučaju vrijede navedeni otkazni troškovi. Ako se gost nije pojavio na dan početka usluge, a davatelj usluge je u međuvremenu primio druge goste, gost nema pravo na prigovor kao ni na povrat uplaćenog iznosa. Maricom ostavlja mogućnost gostu da ako nije u prilici koristiti rezerviranu uslugu, pronađe drugog gosta za rezerviranu uslugu. Novi gost preuzima sve uvjete rezervirane usluge i ove opće uvjete. U slučaju otkaza rezervacije uslijed smrti gosta odnosno jednog od korisnika usluge za kojeg je Maricom imao podatak da će koristiti uslugu, ili u slučaju smrti člana njegove uže obitelji (bračni partner, brat, sestra, roditelj, dijete), Maricom će zaračunati samo minimalne troškove otkaza (30% iznosa). Gost je dužan Maricom-u dostaviti dokument o smrti preminule osobe i srodstvu preminule osobe s jednim od korisnika usluge. Za svaki drugi otkaz rezervacije uzrokovan bilo kojim drugim razlogom, uvijek će vrijediti otkazni troškovi navedeni u ovim općim uvjetima. Svi troškovi povrata uplaćenog novca idu na teret gosta. Ako je gost uplatio manji iznos od iznosa navedenih otkaznih troškova, Maricom će gostu ispostaviti račun za preostalu razliku iznosa, a gost je obavezan platiti razliku iznosa jer je bio upoznat s ovim općim uvjetima.
Ako prije ili za vrijeme korištenja usluge nastanu izvanredne i nepredvidive okolnosti vezane uz rezervirani smještaj (smrt davatelja usluge, bankrot, zabrana rada, nepopravljiv kvar u objektu ili oko njega, …), Maricom je dužan o tome obavijestiti gosta u pisanom obliku. Ako se nastali problemi ne mogu otkloniti, Maricom će gostu ponuditi zamjenski smještaj. Gost može u roku 2 dana prihvatiti ili odbiti zamjenski smještaj. Bude li novi ponuđeni smještaj skuplji od prethodno rezerviranog smještaja, Maricom će gostu predočiti iznos i gost treba razliku iznosa doplatiti. Ako će novi ponuđeni smještaj biti jeftiniji od prethodno rezerviranog smještaja, Maricom će gostu vratiti razliku već uplaćenih sredstava. Ukoliko gost prihvati zamjenski smještaj i potrebnu nadoplatu odnosno povrat sredstava, odriče se svih daljnjih potraživanja prema Maricom-u s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotne rezervacije. Ako gost odbije ili se ogluši na novu ponudu, te ako Maricom neće imati zamjenski smještaj, Maricom će gostu izvršiti povrat svih uplaćenih sredstava o trošku Maricom-a. Odredbe ovog članka vrijede samo u slučaju ako su nepredviđene okolnosti vezane isključivo uz rezervirani smještaj te ako nisu nastale uslijed više sile (rata, nemira, štrajkova, terorističkih akcija, elementarnih nepogoda, itd.).
Gost je dužan na dan dolaska u destinaciju prijaviti se u poslovnicu Maricom. U poslovnici treba predati Voucher na kojem je navedena rezervirana usluga. Na dan dolaska gost je dužan podmiriti preostalu razliku iznosa za rezerviranu uslugu, boravišnu pristojbu i registraciju, ako iste nije platio u cijelosti prilikom rezerviranja usluge. Ukoliko broj i dob pristiglih korisnika usluge ne odgovara podacima navedenima u Voucheru ili gost nenajavljeno dovede kućnog ljubimca bez prethodnog pristanka davatelja usluge, davatelj usluge ima pravo uskratiti pružanje rezervirane usluge ili zatražiti nadoplatu razlike. Gost smije dovesti kućnog ljubimca samo uz prethodnu najavu i pristanak davatelja usluge. U protivnom, davatelj usluge smije odbiti pružanje usluge. Ako gost želi neke dodatne usluge uz rezerviranu uslugu, može ih dogovoriti u poslovnici Maricom-a. Kad gost dođe u smještajnu jedinicu, ona mora biti čista, opremljena s čistom posteljinom, ručnicima i toaletnim papirom. Posteljina i ručnici se mijenjaju svakih sedam dana. Gost ima pravo nesmetanog korištenja smještajne jedinice, ali pritom se mora pridržavati kućnog reda, ne ometati druge osobe u objektu ili susjedstvu te poštivati sve zakone Republike Hrvatske. Ukoliko gost napravi štetu u smještajnoj jedinici ili objektu, dužan ju je u cijelosti nadoknaditi davatelju usluge. U slučaju da se ne pridržava navedenih obaveza, gostu može biti uskraćena rezervirana usluga bez prava na povrat uplaćenog iznosa i naknadu štete.
Obaveza Maricom-a je briga o provedbi dogovorene rezervacije, sukladno dobrim običajima u turizmu. U slučaju pojave određenih nesuglasica između gosta i davatelja usluge, Maricom se obavezuje pomoći rješavanju istih na obostrano zadovoljstvo. Maricom isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena ili neizvršenja usluge uslijed više sile.
Gost može uz smješaj naručiti od Maricom-a i uslugu transfera koja se sastoji od organiziranja turističke asistencije i prijevoza putnika i njegove prtljage između mjesta pružanja različitih usluga putovanja, a osobito između putničkih terminala (kolodvora i luka kopnenog, pomorskog, riječnog i zračnog prijevoza) i smještajnih objekata u dolasku i/ili povratku, između smještajnih objekata, odnosno do ili od mjesta pružanja neke druge ugovorene ugostiteljske ili turističke usluge,
Maricom će prihvatiti rezervaciju usluge transfera ukoliko će za traženi termin imati raspoloživo vlastito vozilo ili vozilo drugog pružatelja usluge. Cijena usluge transfera ovisi o udaljenosti između polazne i završne točke te će gostu biti predočena prije rezerviranja usluge. Po prihvaćanju usluge transfera, gost treba platiti uslugu u 100 % iznosu. Ukoliko gost želi otkazati uplaćenu rezervaciju transfera, vrijede otkazni troškovi iz članka 5. ovog Ugovora.
Maricom je za svaki izlet koji organizira putniku stavio na raspolaganje prije sklapanja ugovora sljedeće informacije: o cijeni izleta, o odredištu (destinaciji), o broju dnevnih obroka, o sredstvu, karakteristikama i kategoriji prijevoza, o planu putovanja, o iznosu ili postotku predujma te o broju i iznosu obroka otplate ostatka cijene, o graničnim, viznim i zdravstvenim formalnostima vezanim za izlet u inozemstvo, o najmanjem broju putnika koji je potreban za organiziranje izleta te o roku u kojem će putnik biti obaviješten o otkazivanju izleta ako za izlet nije prijavljen dovoljan broj putnika.
Za svaki paket aranžman Maricom s putnikom sklapa ugovor o putovanju u kojem definiraju njihove obvezno-pravne odnose. Prije nego što se putnik obveže ugovorom o putovanju u paket-aranžmanu ili bilo kojom odgovarajućom ponudom, Maricom će putniku pružiti odgovarajuće standardne informacije iz Priloga I. dijela A Zakona o pružanju usluga u turizmu te na jasan, razumljiv i lako uočljiv način sljedeće predugovorne informacije: a) glavna obilježja usluga putovanja (odredište/odredišta, plan putovanja i razdoblja boravka, s datumima, smještaj, broj uključenih noćenja, sredstva, karakteristike i kategorije prijevoza, mjesto polaska i povratka s datumom, približno vrijeme polaska i povratka, plan prehrane, posjeti, izlet/izleti ili druge usluge uključene u ukupnu cijenu dogovorenu za paket-aranžman, jezik na kojem će te usluge biti pružene, je li putovanje prikladno za osobe sa smanjenom pokretljivošću i dr.), b) naziv tvrtke i zemljopisnu adresu kao i telefonski broj te adresu e-pošte, c) ukupnu cijenu paket-aranžmana (uključujući poreze, dodatne naknade, pristojbe i ostale troškove), d) načine plaćanja, uključujući bilo koji iznos ili postotak cijene koje treba platiti kao predujam te raspored plaćanja preostalog iznosa, ili financijska jamstava koja putnik treba platiti ili osigurati, e) najmanji broj osoba potreban za ostvarivanje paket-aranžmana i rok u kojem organizator može raskinuti ugovor o putovanju prije početka paket-aranžmana ako taj broj ne bude dosegnut, g) informaciju da putnik može raskinuti ugovor u bilo kojem trenutku prije početka paket-aranžmana uz plaćanje standardnih naknada za raskid ugovora koje zahtijeva Maricom, h) informacije o neobveznom ili obveznom osiguranju radi pokrivanja troška raskida ugovora od strane putnika ili troška pružanja pomoći, uključujući repatrijaciju, u slučaju nesreće, bolesti ili smrti. Predugovorne informacije koje se putniku pružaju čine sastavni dio ugovora o putovanju u paket-aranžmanu i ne mogu se mijenjati, osim ako se ugovorne strane o tome izričito drukčije suglase. Prije početka paket-aranžmana putnik može prenijeti ugovor o putovanju u paket-aranžmanu na osobu koja ispunjava sve uvjete koji se primjenjuju na taj ugovor ako je o tome najkasnije sedam dana prije početka paket-aranžmana obavijestio organizatora. Nakon sklapanja ugovora o putovanju u paket-aranžmanu organizator neće povećati ugovorenu cijenu osim ako na trajnom nosaču podataka i najkasnije 20 dana prije početka paket-aranžmana o povećanju cijene na jasan i razumljiv način obavijesti putnika, uz obrazloženje tog povećanja i izračun. Putnik može raskinuti ugovor o putovanju u paket-aranžmanu u bilo kojem trenutku prije početka paket-aranžmana. U tom slučaju organizator će od putnika zahtijevati plaćanje sljedeće standardne naknade za raskid ugovora:
30% iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže do 30 dana prije početka usluge;
50% iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže od 29 do 15 dana prije početka usluge;
80% iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže od 14 do 7 dana prije početka usluge;
100 % iznosa rezervirane usluge ako se ista otkaže od 6 dana do dana početka usluge kao i ako se gost ne pojavi na dan početka usluge ili otkaže uslugu nakon započetog korištenja usluge.
Organizator može raskinuti ugovor o putovanju u paket-aranžmanu prije početka paket-aranžmana i putniku u cijelosti vratiti sva plaćanja primljena za paket-aranžman, bez obveze naknade štete putniku, ako je broj osoba koje su prijavljene za paket-aranžman manji od najmanjeg broja navedenog u ugovoru i ako organizator obavijesti putnika o raskidu ugovora unutar roka utvrđenog u ugovoru, ali ne kasnije od 20 dana prije početka paket-aranžmana za putovanja koja traju više od šest dana, sedam dana prije početka paket-aranžmana za putovanja koja traju između dva i šest dana odnosno 48 sati prije početka paket-aranžmana za putovanja koja traju manje od dva dana. Organizator može raskinuti ugovor o putovanju u paket-aranžmanu prije početka paket-aranžmana i putniku u cijelosti vratiti sva plaćanja primljena za paket-aranžman, bez obveze naknade štete putniku, ako organizatora u izvršenju ugovora spriječe izvanredne okolnosti koje se nisu mogle izbjeći te ako putnika o raskidu ugovora obavijesti bez nepotrebnog odgađanja prije početka paket-aranžmana. Organizator je odgovoran za izvršenje usluga putovanja obuhvaćenih ugovorom o putovanju u paket-aranžmanu i za slučaj nesolventnosti osigurava jamčevinu za svaki paket-aranžman. Organizator putovanja u paket-aranžmanu ima s osiguravateljem sklopljen ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na paket-aranžman. Organizator sugerira i nudi svakom putniku osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu, osiguranje za slučaj otkaza putovanja te osiguranje kojim se osiguravaju troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti. Svakom zainteresiranom putniku stavit će na raspolaganje informaciju o sadržaju tih osiguranja te opće uvjete ugovora o osiguranju.
Ukoliko putnik ima pritužbu, može je dati na licu mjesta predstavniku organizatora ili na način opisan ovdje: http://www.pag-tourist-service.hr/?ispis=staticna&id=1092&l=hr. Također, Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2, mirenje@hgk.hr, +385 1 4848 622 je ovlašteno tijelo za alternativno rješavanje sporova kojim je trgovac obuhvaćen, a platformi za online rješavanje tih sporova, putnik može pristupiti ovdje: http://www.hgk.hr/centar-za-mirenje/o-centru-za-mirenje.
Agencija Maricom može svaki dan u terminu od 8:00 – 22:00 sata zaprimiti prigovor. Ako gost na dan dolaska u rezervirani smještaj primijeti određene nedostatke, dužan je odmah isti dan kontaktirati Maricom i davatelja usluge te s njima surađivati u dobroj namjeri da se nedostaci uklone. Ukoliko gost stigne u rezervirani smještaj nakon 21 sat, prigovor može podnijeti sljedeći dan do 12 sati bez obzira o kojem je danu riječ. Svi prigovori izvan navedenih rokova smatrat će se neosnovanima. Ako se nedostaci uklone i ne ometaju daljnje korištenje usluge, gost nema pravo na daljnje prigovore. Ako nedostaci ne mogu biti uklonjeni i utječu na kvalitetu usluge, Maricom će gostu ponuditi zamjenski smještaj slične cijene i karakteristika. Prihvaćanjem zamjenskog smještaja gost se odriče prava na povrat uplaćenog iznosa za rezervirani smještaj. Ukoliko gost Maricom-u i davatelju usluge ne da priliku za otklanjanje nedostataka ili ponudu zamjenskog smještaja te samostalno napusti rezervirani smještaj, nema pravo na povrat sredstava i naknadu štete bez obzira na opravdanost njegovih primjedbi. Ako nedostaci neće moći biti otklonjeni, a Maricom neće imati zamjenski smještaj, Maricom će gostu ponuditi mogućnost povrata uplaćenih sredstava za neiskorišteni dio usluga ili smještaj s višom cijenom za koju bi gost morao nadoplatiti razliku. Ukoliko će Maricom prigovor gosta smatrati neosnovanim ili će gost odbiti zamjenski smještaj slične cijene i karakteristika, gost može nastaviti koristiti rezerviranu uslugu ili može platiti potpuno novu uslugu smještaja u punom iznosu. Ako gost nastavi koristiti rezerviranu uslugu, odriče se prava kasnijeg prigovora kao i potraživanja povrata sredstava za rezerviranu uslugu. Ukoliko gost odluči da će potraživati sredstva uplaćena za rezervirani smještaj, tada ne smije nastaviti boraviti u rezerviranom smještaju. Gost po povratku s odmora, a najkasnije 14 dana od završetka korištenja usluge, mora uputiti pismeni prigovor (e-mailm na maricom@zd.t-com.hr, faxom na 00385(0)23611331 ili poštom na MARICOM d.o.o., Vukovarska 4, 23250 Pag, Croatia) i može tražiti razmjernu odštetu. Prigovor mora biti potkrijepljen određenim dokazima uz pismenu potvrdu Maricom-a o prigovoru s lica mjesta. Prigovori uloženi nakon proteka roka od 14 dana ne mora se uzeti u razmatranje. Maricom je dužan donijeti pismeno rješenje u roku 14 dana po primitku prigovora i to na način na koji je prigovor zaprimljen (faxom, e-mailom, poštom). Dok Maricom ne donese rješenje, gost se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije. U protivnom, Maricom ima pravo tražiti naknadu štete koju bi joj takav postupak gosta nanio.
Gost je dužan poštivati carinske, devizne i druge propise. Ukoliko gost zbog nepoštivanja propisa ne može nastaviti putovanje, sam snosi sve troškove i posljedice koje zbog toga nastanu. Maricom ne snosi nikakvu odgovornost za dokumente i prtljagu gosta. Gostu se preporuča uplata police za osiguranje prtljage. Ukoliko gost za vrijeme boravka u destinaciji izgubi putne dokumente ili mu budu ukradeni, prijavu upućuje hotelu ili vlasniku objekta te nadležnoj policijskoj postaji. Nove dokumente dužan je osigurati na vlastiti trošak. Gost je dužan brinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispune uvjete predviđene propisima RH, pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima te surađivati s davateljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja navedenih obveza, gost odgovara za načinjenu štetu, a Maricom otklanja svaku odgovornost za takvu štetu. U tom slučaju iznos štete gost podmiruje direktno kod vlasnika objekta. Svim gostima preporučamo da se prije uplate rezervacije smještaja osobno informiraju o Hrvatskoj i uvjetima koje je potrebno ispuniti za putovanje u Hrvatsku imajući u vidu različitost propisa koji vrijede za državljane pojedinih zemalja. Neodgovarajuće putne isprave, koje bi mogle imati za posljedicu odustajanje od putovanja, ni u kojem pogledu ne obavezuje Maricom te se primjenjuju uvjeti otkaza putovanja.
Gost Maricom-a osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci korisnika usluga potrebni su u procesu rezervacije i realizacije tražene usluge i koristit će se za daljnju međusobnu komunikaciju (npr. pismo namjere, upute o uplati, obavijesti o realizaciji usluge).
Maricom se obvezuje da neće osobne podatke korisnika iznijeti iz zemlje ili ih dati trećoj osobi, osim partnerima koji sudjeluju u realizaciji ugovorene usluge (npr. smještaj, aviokompanija, prijevoznik).
Osobni podaci korisnika čuvat će se u bazi podataka, sukladno odluci uprave Maricom-a o načinu prikupljanja, obrade i čuvanja osobnih podataka.
Maricom zadržava pravo osobne podatke korisnika usluga upotrebljavati u marketinške svrhe (npr. slanje obavijesti, akcija, promocija). Korisnik se u mogućnosti u bilo kojem trenutku odjaviti pomoću poveznice „Odjava“ na kraju svakog maila ili slanjem zahtjeva na maricom@zd.t-com.hr .
Prigovor na obradu osobnih podataka u marketinške svrhe neće utjecati na ugovaranje i/ili realizaciju tražene usluge.
Da bi kod plaćanja putem T-com Pay Way-a zaštitili osobni podaci vezani uz kreditnu karticu, T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
a) OSIGURANJE OD OTKAZA PUTOVANJA
Ukoliko gost prilikom rezervacije predviđa da bi zbog određenih situacija morao otkazati putovanje, Maricom preporuča uplatu police osiguranja od otkaza. Osiguranje od otkaza se ne može naknadno uplatiti, već isključivo prilikom uplate rezervacije. Premija osiguranja izračunava se zavisno od vrijednosti putovanja, a prema cjeniku osiguravajućeg društva s kojim Maricom ima sklopljen ugovor o posredovanju.
Maricom d.o.o. djeluje kao posrednik za sklapanje polica osiguravajuće kuće Allianz d. d. Uvjeti otkaza i ostale informacije dostupne su u PDF formatu ovdje - članci 41 - 44 na stanici 29 i 30.
Ukoliko gost nema ugovoreno osiguranje od otkaza, agencija zadržava pravo isplate prema pravilima navedenim u članku 5. ovog Ugovora. Uplatom police osiguranja od otkaza gost sva svoja potraživanja prenosi na osiguravajuće društvo čiju policu osiguranja od otkaza posjeduje, a agencija se obvezuje gostu osigurati svu dokumentaciju potrebnu za ostvarivanje potraživanja prema osiguravajućem društvu, a koja se odnosi na rezervaciju. Svi ostali uvjeti osiguranja nalaze se uz policu osiguranja te svakom gostu preporučamo da ih osobno pročita.
b) PUTNO OSIGURANJE
Cijena putovanja ne uključuje i putno osiguranje. Maricom gostu preporuča i policu putnog osiguranja: od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, osiguranje od oštećenja i gubitka prtljage kao i dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu te osiguranje kojim se osiguravaju troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti.
Ugovaranjem putovanja i uplatom, gost potvrđuje da se upoznao s ovim općim uvjetima rezerviranja smještaja pa se smatra se da su gostu ponuđena i preporučena dodatna osiguranja navedena u prethodnom stavku.
U slučaju da gost zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu ugovoriti izravno kod jednoga od osiguravatelja ili na web stranici Maricom-a, pri čemu Maricom djeluje samo kao posrednik. Preporučujemo pozorno proučiti uvjete osiguranja prije kupnje. Uvjeti osiguranja i informacije o sadržaju tih osiguranja dostupne su u PDF formatu ovdje.
c) OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA ORGANIZATORA PUTOVANJA
Maricom je sklopio s EUROHERC osiguranjem d.d. Ugovor o osiguranju (osiguranje jamčevine) za slučaj platne nemogućnosti ili stečaja Maricom-a zbog kojeg bi usluga putovanja mogla izostati odnosno radi naknade troškova povratka gosta u mjesto polaska. U slučaju nastanka osiguranog slučaja gost treba na najbrži način kontaktirati osiguravatelja: Euroherc osiguranje d.d., Ulica grada Vukovara 282, 10 000 Zagreb, OIB: 22694857747, broj telefona: +385 (0)1 6610 555 i +385 (0)1 6610 557, e-mail: stete.zg@euroherc.hr, Broj police osiguranja: 804457375. Ovaj dokument vrijedi kao Potvrda o osiguranju za slučaj stečaja ili platne nemogućnosti Maricom-a. Putnik na temelju ovog dokumenta ima mogućnost neposrednog ostvarenja prava na naknadu od društva za osiguranje. Uvjeti za osiguranje jamčevina turističkih paket aranžmana mogu se vidjeti ovdje.
d) OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI
Maricom ima kod osiguravajućeg društva EUROHERC osiguranje d.d., sklopljen Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči gostu neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza. U slučaju nastanka osiguranog slučaja gost treba na najbrži način kontaktirati osiguravatelja: Euroherc osiguranje d.d., Ulica grada Vukovara 282, 10 000 Zagreb, OIB: 22694857747, broj telefona: +385 (0)1 6610 555 i +385 (0)1 6610 557, e-mail: stete.zg@euroherc.hr. Broj police osiguranja: 804457374. Maricom će upoznati gosta sa sadržajem važećeg Ugovora o osiguranju od odgovornosti za štetu koju Maricom prouzroči gostu neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na paket aranžman, a gost ugovaranjem putovanja i uplatom potvrđuje da je upoznat sa sadržajem navedenog Ugovora o osiguranju. Uvjeti za osiguranje odgovornosti organizatora turističkog paket aranžmana mogu se vidjeti ovdje, a Uvjeti za osiguranje izvanugovorne odgovornosti ovdje.
Za sve rezervacije koje je gost dogovorio s drugom turističkom agencijom koja je nastupala kao organizator/turoperator, a Maricom je posredovao, primjenjuju se opći uvjeti odgovornog organizatora te Maricom ne odgovara za provedbu turističkih rezervacija drugih organizatora.
Turistička agencija Maricom i gost se obvezuju da će eventualne sporove nastojati riješiti sporazumno a ako to nije moguće mjerodavan je nadležni sud u Pagu i Hrvatsko pravo.
Vrijedi od 01.07.2018.
Maricom d.o.o.
MARICOM TOURIST SERVICE,
S. RADIĆA 2, 23250 PAG
Turistička agencija MARICOM TOURIST SERVICE, Vukovarska 4, 23250 Pag, kod HR-AB-23-020015803
djeluje u sklopu tvrtke Maricom, društvo s ograničenom odgovornošću za turizam, trgovinu, usluge i turistička agencija, Vukovarska 4, 23250 Pag,
upisane pri Trgovačkom sudu u Zadru, osnovane 15.05.1992., MBS020015803, MB 3908640, OIB 22138709160.
Temeljni kapital u iznosu od 2.650 € uplaćen je u cijelosti. Član uprave: Sanja Buljanović.
ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK d.d., 51000 Rijeka, Jadranski trg 3a, Croatia, IBAN HR 4424020061100102523, SWIFT CODE: ESBCHR22,
S. Radica 2 Pag, Zadarska Županija 23250 Croatia