Najvažnija prava u skladu sa Zakonom o pružanju usluga u turizmu
– Putnici će dobiti sve bitne informacije o paket-aranžmanu prije sklapanja ugovora o putovanju u paket-aranžmanu.
– Uvijek postoji barem jedan trgovac koji je odgovoran za pravilno izvršenje svih usluga putovanja obuhvaćenih ugovorom.
– Putnici dobivaju telefonski broj za hitne slučajeve ili podatke o kontaktnoj točki putem koje mogu stupiti u kontakt s organizatorom ili turističkom agencijom.
– Putnici mogu prenijeti paket-aranžman na drugu osobu uz obavijest o tome u razumnom roku i moguće plaćanje dodatnih troškova.
– Cijena paket-aranžmana može se povećati samo ako se povećaju specifični troškovi (primjerice, cijena goriva) i ako je to izričito predviđeno u ugovoru, a u svakom slučaju najkasnije 20 dana prije početka paket-aranžmana. Ako povećanje cijene premašuje 8 % cijene paket-aranžmana, putnik može raskinuti ugovor. Ako organizator pridrži pravo na povećanje cijene, putnik ima pravo na sniženje cijene ako dođe do sniženja relevantnih troškova.
– Putnici mogu raskinuti ugovor bez plaćanja bilo kakve naknade za raskid ugovora i dobiti puni povrat svih plaćanja ako se znatno izmijeni bilo koji od bitnih elemenata paket-aranžmana osim cijene. Ako prije početka paket-aranžmana trgovac odgovoran za paket-aranžman otkaže paket-aranžman, putnici imaju pravo na povrat i, prema potrebi, odštetu.
– Putnici mogu raskinuti ugovor bez plaćanja bilo kakve naknade za raskid ugovora prije početka paket-aranžmana u slučaju izvanrednih okolnosti, primjerice ako na odredištu postoje ozbiljni sigurnosni problemi koji bi mogli utjecati na paket-aranžman.
– Osim toga, putnici u bilo kojem trenutku prije početka paket-aranžmana mogu raskinuti ugovor uz plaćanje primjerene naknade za raskid ugovora koja se može opravdati.
– Ako nakon početka paket-aranžmana značajne elemente paket-aranžmana nije moguće pružiti kako je dogovoreno, morat će biti ponuđeni alternativni aranžmani bez dodatnih troškova. Ako usluge nisu pružene u skladu s ugovorom i to znatno utječe na izvršenje paket-aranžmana, a organizator ne ispravi nesukladnost, putnici mogu raskinuti ugovor o putovanju u paket-aranžmanu bez plaćanja naknade za raskid.
– Putnici imaju pravo na sniženje cijene i/ili naknadu štete ako usluge putovanja ne budu izvršene ili ako budu izvršene na nepravilan način.
– Ako se putnik nađe u poteškoćama, organizator mu mora pružiti pomoć.
– Ako organizator, ili u pojedinim državama članicama prodavatelj, postane nesolventan, osigurava se povrat plaćanja. Ako organizator ili, prema potrebi, prodavatelj postane nesolventan nakon početka paket-aranžmana i ako je prijevoz uključen u paket-aranžman, osigurana je repatrijacija putnika. Organizator/prodavatelj Maricom tourist service ugovorio je zaštitu u slučaju nesolventnosti kod Allianz osiguranja [društvo za osiguranje koje pruža zaštitu u slučaju nesolventnosti]. Putnici mogu stupiti u kontakt s tim subjektom (Allianz Zagreb d.d. Heinzelova 70, 10000 Zagreb, OIB: 23759810849, tel: 0800 5000, e-mail: osiguranje@allianz.hr, fax: 01/4653-533) ili, prema potrebi, s nadležnim tijelom vlasti (Ministarstvo turizma i sporta, Prisavlje 14, 10000 Zagreb, e-mail: pravni@mint.hr +3851 6169 243) ako su usluge uskraćene zbog nesolventnosti organizatora/prodavatelja Maricom tourist service.
Poveznica na Direktiva (EU) 2015/2302 i na Zakon o pružanju usluga u turizmu.
Turistička agencija MARICOM TOURIST SERVICE, Vukovarska 4, 23250 Pag, kod HR-AB-23-020015803
djeluje u sklopu tvrtke Maricom, društvo s ograničenom odgovornošću za turizam, trgovinu, usluge i turistička agencija, Vukovarska 4, 23250 Pag,
upisane pri Trgovačkom sudu u Zadru, osnovane 15.05.1992., MBS020015803, MB 3908640, OIB 22138709160.
Temeljni kapital u iznosu od 2.650 € uplaćen je u cijelosti. Član uprave: Sanja Buljanović.
ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK d.d., 51000 Rijeka, Jadranski trg 3a, Croatia, IBAN HR 4424020061100102523, SWIFT CODE: ESBCHR22,
S. Radica 2 Pag, Zadarska Županija 23250 Croatia