OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 6. St.1. točka 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu NN br. 130/17 i čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to u našim poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti:
putem pošte na adresu: MARICOM d.o.o., Vukovarska 4, 23 250 Pag, CROATIA
ili na e-mail adresu: maricom@zd.t-com.hr.
Na podneseni prigovor korisnika usluge bez odgađanja pisanim putem potvrdit će se primitak prigovora.
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Turistička agencija MARICOM TOURIST SERVICE, Vukovarska 4, 23250 Pag, kod HR-AB-23-020015803
djeluje u sklopu tvrtke Maricom, društvo s ograničenom odgovornošću za turizam, trgovinu, usluge i turistička agencija, Vukovarska 4, 23250 Pag,
upisane pri Trgovačkom sudu u Zadru, osnovane 15.05.1992., MBS020015803, MB 3908640, OIB 22138709160.
Temeljni kapital u iznosu od 2.650 € uplaćen je u cijelosti. Član uprave: Sanja Buljanović.
ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK d.d., 51000 Rijeka, Jadranski trg 3a, Croatia, IBAN HR 4424020061100102523, SWIFT CODE: ESBCHR22,
S. Radica 2 Pag, Zadarska Županija 23250 Croatia